Dienstag, 11. August 2020

Berat Dakaj: Një natë para se të vdiste “im atë”


Në kujtim të poetit e bohemit Tahir Desku

Një natë para se të vdiste “im atë”

Berat DAKAJ

Këtë burrë të thjeshtë në këtë fotografi, të cilën ia kam bërë unë, me këtë veshje të thjeshtë, besoj ta keni njohur. Është Tahir Desku, të cilin e njoha në fillim të luftës së Ushtrisë Çlirimtare të Kosovës, kur atëkohë vinte në shitoren e tim eti, Rasimit, të rrinte me të e të ngrehte ndonjë gllënjkë raki ose pinte ndonjë birrë, kurse unë u shërbeja. Ishte i mirëseardhur si në shtëpinë e vet në çdo kohë, sepse ishte i dashur, i sinqertë, shok i mirë edhe për të moshës së vet, por edhe për mua, që atë vit, kur shpërthej lufta në Kosovë, nuk i kisha më shumë se 14 vjet, ani pse isha më i gjatë se ai, edhe me peshë afër tij: 84 kilogramë.

E kujtoj Tahir Deskun shumë dhe gjithqysh. Takoheshim me të shumë shpesh, edhe në Cerovik, në fshatin tim të lindjes, por edhe në Tërdefc, fshat i Komunës së Drenasit, atëherë kur filloi ofensiva e serbëve dhe u shpërngulëm në këtë fshat, të gjithë banorët e fshatit Cerovik, duke kërkuar shpëtim. Kurse ai aty, prapë, përpos që raportonte për mediet e huaja e Televizionin e Prishtinës, shkruante poezi me motive të luftës e të dashurisë, shkonte edhe te shitorja e, siç e quante im Tahir pronarin e saj, “shitorja e Kalavekut”, pinte birra e raki me shokë të luftës e të paqes. Gjithherë, edhe kur pinte edhe sa ishte pa të, ishte i shyhretshëm, me plot humor e i dashur dhe kështu edhe i erdhi fundi i jetës: me fjalë të bukura e të mira, me këngë, me alkool e me dashuri për njerëz. Ndryshe bohem nuk bëhesh!

E çfarë më shtyri të shkruaj për “tim atë”, Tahirin?!

Ishte kjo fotografi, të cilën e pata bërë në një mëngjes menjëherë pas përfundimit të luftës në shitoren e babait tim, Rasimit, kur Tahiri atë mëngjes ishte duke e pirë një raki e, e cila fotografi më ra në dorë javën e tretë të muajit prill të vitit të sivjetmë. Përpos kësaj fotografie, ishte edhe një çast mjaft i ndjeshëm që më jepte material të shkruaj kur, një natë para se të vdiste, udhëtuam së bashku, nga shtëpia ime me veturën e tij Golf 2”, për në Prishtinë.

Ende e mbaj mend atë ditë të takimit me të në Prishtinë dhe atë natë kur u ndamë me të në shtëpinë time. Edhe lajmin e keq që mora të pasnesërmen nga babai im se: “Berat, a njeve najsen për Tahirin?!”. “Jo, babë”, ishte përgjigjja ime me gjysmë zëri nëpërmjet telefonit, që instinktivisht mendja kuptoi se i paska ndodhur ndonjë gjë e keqe. “Mbrëmë, (dmth., një natë pasi ndenjëm e udhëtuam bashkë me të për në Prishtinë), kish pas aksident e kish vdek”. Babai më ngushëlloi. E ngushëllova edhe unë. E mbylla telefonin me të dhe u ndjeva shumë keq. Ueee... Paska vdek “baba” Tahir?! Tahir Desku! Qysh more?! S’e kisha të lehtë ta pranoja këtë lajm kobzi, por lajmi për vdekjen e tij ishte, fatkeqësisht, i vërtetë. Ai kishte ndërruar jetë.

Në këtë përkujtim për të, kam për t’i kujtuar veçmas ditën dhe natën e parafundit të tij, në kohën sa ishim bashkë. Dhe ja se si u takuam në Prishtinë, se si dhe çfarë foli me profesor Agim Vincën atë ditë, se si dhe çfarë foli me babanë tim në telefon, si e lamë takimin në shtëpinë time, me kënd fliste në telefon sa ishte në shtëpinë time, me kënd u takuam pasi u nisëm për në Prishtinë, kush na qerasi, si na ndali policia, çfarë na tha etj.

Ishte 1 dhjetor. Një ditë më parë kisha mbrojtur, në Fakultetin e Filologjisë të Universitetit të Prishtinës, në Degën e Letërsisë së Përgjithshme dhe Krahasimtare, temën e diplomës (bachelor). E pas diplomimit tim u dashke t’i kryeja edhe disa punë të papërgjegjshme të disa profesorëve të mi, të cilët nuk i kishin dërguar fletëparaqitjet e provimeve te referenti i degës ku studioja. Befasisht, në katin e dytë, aty afër Dekanatit, takohem me Tahir Deskun. “Ku je bir? Qysh te ka ‘baba’? A po mëson?” Ishte një varg i pyetjeve të Tahirit, të cilin, njëmend, e respektoja po sikurse ta kisha baba. I tregova se një ditë më parë e kam mbrojtur temën e diplomës. Ishte kureshtar ta dinte mentorin dhe titullin e temës. E informova edhe për mentor, edhe për titull dhe e ftova për kafe. Aty, po në korridor të këtij fakulteti e në këtë kat, kalimthi u takuam edhe me profesor Agim Vincën, për të cilin Tahiri kishte respekt shumë, aq sa edhe profesor Vinca për të. Pasi biseduam pak me të, Tahiri me shaka, duke i thënë se ky është im bir, ndërsa Vinca duke thënë edhe ai po të njëjtën gjë, se jo është i imi dhe duke më lavdëruar se ky është student i zgjuar, shkuam në ëmbëltoren “Edi 2”, pa profesor Agim Vincën, por as profesori nuk vonoi shumë dhe erdhi u ul me disa kolegë të vet të fakultetit përbri nesh. Ndërkohë, aty, në atë bodrum, pasi më pyeti për shokun e vet, babanë tim e për familjen time, Tahiri e mori në telefon babanë tim, Rasimin: “Alo! Qiky djali yt, a është i imi a i Agim Vincës? Ku e ka marr ajo gruaja jote?” Shpërtheu gazi. Qeshte Tahiri, qeshte Vinca përbri nesh. Qeshja edhe unë. Pasi e ndërpreu telefonatën me të, sa duke folur me Vincën, sa duke folur me mua, më tha se sonte po shkojmë po hamë darkë te Rasimi. E lamë të takohemi atje në orën 19.00, që unë të nisesha më herët, kurse ai të vinte në këtë kohë.

Pak para perëndimit të diellit të së martës mbërrita në shtëpi. Nëna kishte përgatitur një darkë të begatshme. Kishte pjekur mish mëzati dhe pulë, pite, dy fare, përgatitur sallatë, kos e plot ushqime të tjera. E gjithë familja, edhe ushqimet, prisnim Tahirin. E ai vinte, por vinte ngadalë. Ndalej, sigurisht, nga Prishtina deri në Cerovik, në ndonjë lokal të pinte ndonjë birrë. Ushqimet ftoheshin ngadalë, e Tahiri nxehej rrugës me alkool. E telefonoja herë pas here: “Bir, tuj ardh ‘baba’ asht”. Dhe, erdhi dikur, pasi ushqimet ishin ftohur. U ngjitëm lart në odë. Brenda ishte ngrohtë. Koftori ishte skuqur. Bubulonte. Tahiri u ul prapa tij. “Po shtrihem këtu”, - tha ai. Dhe derisa nisi të përshëndetej me babanë tim e nënën time, i cingëroi telefoni. “Babi, jam te një shok. Nuk vonohem shumë. A e ke nanën aty? Puthe për mu. Të do babi”, nga biseda që bëri në telefon kuptuam se ishte njëra nga bijat e tij. Menjëherë kërkoi izën: “U qova se po më thirr qika”. Derisa bëri të ngrihej e derisa në anën tjetër shtrohej sofra e vinin ushqimet në odë, babai im e kapi për krahu dhe e uli prapë në sfungjer. “Tybe s’u qove. Unë për ty e përgatita darkën. Ulu se të rreh Shefkija”, e kishte fjalën për gruan e vet, nënën time, e cila është shumë e zonja në përgatitjen e bukës; një kuzhiniere e shkëlqyeshme dhe e shpejtë. Por, pa kaluar as pesë minuta nga telefonata e parë, prapë e telefonoi njëra bijë, ajo më e vogla: “U nisa qika e babit, u nisa”.

U ngreh në këmbë: “Rasim Daka, bereqet Zoti të dashtë! Shumë faleminderit për këtë darkë e këtë pritje! Edhe ty Shefkijë të lumshin duart!”, falënderonte Tahiri, “po t’i as që ia nisi me hangër”, i thoshte babai im. “U ngiva me sy. Duhet mu qu se po më thirr qika”.

Tahiri ishte lodhur nga pija. Edhe pse vetë kishte ardhur me veturë nga Prishtina në shtëpinë time, vetëm nuk e la babai im të shkonte andej. Unë, edhe pse kisha ardhur për ta kaluar një javë në shtëpi, u nisa me të andej rreth orës 8.00: “Vetë nuk ke me shku, pra. Po ta jap Beratin me vete”. Dhe përpos meje, me vete nëna na dha edhe një pite, dy-tri copa djathë dhe pesë-gjashtë speca të ardhur. U përshëndetëm me familjen time dhe u nisëm për Prishtinë. Pa kaluar as dy kilometra nga shtëpia ime, Tahiri u ndal në Kijevë, kinse për ta takuar një shok të vetin, në restorantin e Bashkim Dërgutit.

Ishte natë. Errësirë. Unë e prisja në veturë, ndërsa ai kishte marrë një birrë për ta pirë. Dhe sa e prisja aty, pas më shumë se dhjetë minutave, erdhi kryetari i Komunës së Klinës, z. Sokol Bashota, me disa shokë të vet. Unë rrija në veturë dhe i shikoja ata brenda lokalit derisa pinin në restorant. Edhe pse Tahiri dilte herë-herë jashtë lokalit, duke më thënë se edhe pak e u nisëm, “bir”, kur Sokoli porositi edhe një rend pije, dola nga vetura e hyra edhe unë në restorant. “Ky djali jem po më ruan sonte. Ma ka dhënë Rasimi në përcjellje”, - tha Tahiri derisa i përshëndeta dorë për dore shokët e tij, të cilët qeshnin që Tahiri më thoshte “djali jem”.

Të qeshurat ishin të shpeshta dhe të mëdha. Ishte nata e fundit e Tahirit me ta dhe e imja me të. Duhej të argëtoheshim. Pasi u bëmë qejfli të gjithë, u shpërndamë. Sokoli i sugjeroi Tahirit të ma jepte veturën ta vozisja unë, se ishte lodhur nga pija, por ai nuk pranoi: “Më mirë voziti kur jam i pit sesa kur jam i çpit!” Derisa hipëm në vetura nuk iu nda askujt aty e qeshura prej goje. Sokoli ma bënte me kokë anash, që e kuptoja se më thoshte: “Rriji gati!”

Në veturë, përpos pites që kishte gatuar nëna ime, kishte edhe dy pite të tjera, të cilat nuk di se ku i kishte marrë. Kishte, po ashtu, edhe djathë dhe reçel. Ulësja përmbrapa ishte lagur. Vinte era speca. Derisa udhëtonim për në Prishtinë më pyeti: “A i ki dy-tri euro me vete?” Më shkoi mendja se do të blejë prapë birrë. “Po, ‘babë’, por boll ke pi sonte”. Kur erdhëm në fshatin Orllat e pasi u sigurua që i kishim dy-tri euro, u ndal te një kafe, në të cilën këndonin “pevaçicat” dhe shërbenin po ato. Edhe pse nuk kisha pirë alkool, isha lodhur më shumë se Tahiri, ndoshta që kishte kaluar mesnata e nuk isha mësuar të rrija nëpër lokale deri në atë kohë. Brenda kishte pak njerëz. Këndonte një “pevaçicë” përballë nesh, por nja 12-13 metra larg nesh. Këtë fjalë, “pevaçicë”, e mësova atë natë nga Tahiri. Pasi na erdhën birrat, të cilat na solli një “pevaçicë” tjetër, hynë në kafe edhe disa shokë të tij dhe të babait tim. Ishin të Açarevës, të cilët u ulën afër nesh. Ne i pimë birrat, por nuk kishim më para për të pirë. Në të vërtetë kisha, mirëpo atë natë e gënjeva ‘babën’ Tahir, se edhe kishte pirë shumë, edhe ishte bërë tepër vonë. Para të vetat nuk kishte. Veresi nuk bënte të pinte. Edhe shokët e tij të Açarevës derisa kishin ardhur në Orllat i kishin shpenzuar paratë. Si dukej, kishin ardhur me para të numëruara, vetëm për nga një birrë dhe për t’u kthyer nëpër shtëpitë e tyre prapë, pasi, edhe pse u kërkoi Tahiri edhe një birrë tjetër, nuk kishin për t’ia paguar.

I bëra edhe disa lutje të ngadalshme ‘babës’ Tahir që të ngrihemi, duke i thënë se vajza po të thërret prapë në telefon, se është bërë tepër vonë. Edhe shokët i sugjeruan të nisej për Prishtinë. Dhe u nisëm. Prapë veturën e ngiste Tahiri. Duke vozitur e lëshoi radion. Muzika nuk ishte e mirë. S’i pëlqeu as atij e as mua. E ndali radion dhe bashkë ia krisëm këngës “Kreshtat e Kosovës”. Ritmin e këngës më zërin që i kishte mbetur nuk mund ta përcillte, prandaj e ndërpremë edhe këngën, se “Kreshtat e Kosovës” donin zë të fortë, e Tahiri merrte frymë me vështirësi, edhe pse e mbante nganjëherë xhamin e dritares çel për t’u ngirë frymë, kurse unë isha lodhur për gjumë.

Për ta thyer heshtjen, Tahiri më tha: “Babën tanë e du shumë. Është i mirë, i dashur, i pasherrë. Edhe Sokoli është burrë i mirë. (E kishte fjalën për Sokol Bashotën). Komandant i pastër dhe trim. Po-në e ka po, jo-në jo”. Derisa i tha këto fjalë, te Kroi i Mbretit, aty ku një natë më pas ndërroi jetë, na ndali policia e nuk e la më të fliste për të. Ishte ora 2:00 e mëngjesit. “Mirëmbrëma! Patentë shoferin dhe lejen e qarkullimit të automjetit, ju lutem!” E si t’i gjente ato Tahiri e unë që për herë të parë kisha hipur në veturën e tij. I kërkoja unë, i kërkonte edhe ai, por s’i gjenim. Po të na kërkonte pite, djathë e speca do t’i jepnim, dokumentet s’i gjenim, as orbitat jo, për ta larguar erën e alkoolit. Edhe pse nuk ia dhamë dokumentet, të cilët ishin në veturë, por s’na binin në sy, polici na lejoi qarkullimin, duke na sugjeruar të kemi kujdes në vozitje, se edhe polici vuri se Tahiri kishte pirë shumë.

Ashtu sikurse Tahiri që ishte lodhur, ishte lodhur edhe vetura. E ngiste me kujdes. Askund më shumë se 60, 70, 80 km/h. Madje, kur erdhëm te Zona Industriale në Prishtinë, ani pse nuk kishte asnjë veturë në asnjë kryq, Tahiri u ndal para semaforit derisa iu ndez drita e gjelbër për ta vazhduar rrugën. Në atëkohë e telefonoi edhe gruan, së cilës i tregoi se është në hyrje të Prishtinës. Më dërgoi deri te banesa në lagjen “Dardania”, pastaj u nis për te banesa e vet, krejt ngadalë. Tahirin atë natë e mërziste diçka. Nuk ndjehej mirë. Ai jetoi, pas asaj nate, edhe një ditë e një natë, kurse të pasnesërmen bashkë me babanë tim shkuam në varrimin e “tim ati” në Siqevë, ku ishin mbledhur shumë shokë të tij nga të gjitha anët e Kosovës. Kishte ardhur edhe profesor Agim Vinca, me të cilin ndamë dhembjen për Tahirin dhe ia dhamë lamtumirën e fundit: pushofsh i qetë, o bohem!


30 Kommentare:

  1. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, të gjitha shpresat u humbën. Mendova se nuk do ta takoja më kurrë burrin tim sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për të arritur tek ai. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova Dr. Dawn. Tani, unë i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë në 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lypte 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe ai më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi për të dashurit tuaj.
    *nëse doni të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    AntwortenLöschen
  2. Kam lexuar disa dëshmi për një magjistar dashurie të quajtur DR DAWN se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të rikthyer ish të dashuruarit e tyre brenda 48 orëve, Sinqerisht, thjesht po mendoja nëse kjo ishte e vërtetë dhe nëse ky njeri mund të ndihmonte vërtet të kthente të dashurin tim të cilin Unë dua shumë. Vendosa të kontaktoj sepse e dua shumë të dashurin tim dhe kemi nja dy muaj që jemi ndarë. Më ka marrë shumë malli për të, kam provuar të gjitha mënyrat e tjera për ta rikthyer, por nuk kam mundur. Unë kontaktova me DR DAWN dhe ai më tha se ish-i im do të kthehet tek unë në 48 orët e ardhshme.
    Për habinë time, ish i dashuri im u kthye pikërisht pas 48 orësh, e gjitha kjo falë Dr DAWN,
    Ai gjithashtu mund t'ju ndihmojë me
    *Spell për të mbetur shtatzënë.
    *Magji për t'u ribashkuar.
    *Shëroni çdo sëmundje.
    * magji për fat të mirë.
    *Magji për pasuri.
    Dhe të tjerët.
    Kontaktoni me të përmes: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    AntwortenLöschen
  3. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha me ish-të dashurin tim, isha aq i traumatizuar pa trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të fuqishëm, doktor Ediomo. , pasi i tregova për situatën time ai bëri gjithçka që ishte e mundur për të parë të dashurin tim të kthehej tek unë. Në fakt, pasi bëri magji, ish i dashuri im u kthye tek unë në më pak se 48 orë. Ish i dashuri im është kthyer duke u lutur dhe duke më premtuar se nuk do të më lërë më. 3 muaj më vonë u fejuam dhe u martuam dhe jemi të lumtur bashkë. Nëse keni edhe ju të njëjtën situatë ose situata të tjera sfiduese. Kontaktoni Dr Ediome. Ai është shumë i fuqishëm në marrëdhëniet e tij;
    * magji dashurie
    * magjitë e tërheqjes
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    * Fito çështjen gjyqësore
    * magji për t'i bërë debitorët të paguajnë menjëherë
    *thyen obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    * infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    * magji llotarie
    * magjitë e fatit
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shumë zotëri që ma ktheve përsëri ish të dashurin tim email-in tuaj: drediomo77@gmail.com ose telefononi/whatsapp: +2349132180420

    AntwortenLöschen
  4. One of my daughters was diagnosed with cancer 2 years ago and was taken to different hospitals for treatment, but the cancer didn't go away, it made me so mad and upset that I almost lost my mind thinking how am I going to lose my child😢. Until the last, my husband's friend recommended Dr. Ellen, a powerful spiritual doctor in West Africa. I was skeptical at first, but then I was on the verge of losing my daughter, so I contacted Dr. Ellen. He was honest and welcoming so I told him the situation. Dr Ellen helped me and now my daughter is cancer free. I am the happiest mother and I thank God for helping me through Dr. Ellen. I promise him that I will continue to testify to everyone about his good work. Here is Dr. Ellen's contact for those who may need help.
    Whatsapp: +2349132180420

    AntwortenLöschen
  5. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    AntwortenLöschen
  6. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe hasa në një faqe ku pashë që Dr Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje
    1) Magjitë e dashurisë
    2) Kthehu i dashuri
    3) Ribashkoni burrin ose gruan
    4) Nëse keni pela të natës
    5) Kurë për HIV dhe kancer
    6) Unaza e fuqishme magjike
    7) Magji për fat të mirë
    8) Thyerja e obsesionit
    9) Problemet e lindjes dhe shtatzënisë Kontaktoni EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp saj +2349074881619

    AntwortenLöschen
  7. Unë dua të ndaj dëshminë time me ata që vuajnë nga palët e treta në martesën e tyre. Burri im filloi të shihte një vajzë nga blloku tjetër, unë u përballa me të për të lënë vetëm burrin tim, ajo nuk më dëgjonte dhe im shoq nuk pushonte së shkuari tek ajo edhe pasi u grindëm. Gradualisht burri më la për të njëjtën vajzë, isha aq i frustruar sa doja të divorcohesha nga burri, sepse martesa nuk funksiononte më. Derisa pashë një koment për Dr. Ellen, se si ajo i ka ndihmuar njerëzit me marrëdhëniet e tyre dhe çështjet e martesës. Unë iu afrova asaj dhe ajo më ndihmoi të shfaq dashurinë edhe një herë në jetën time, burri im është kthyer në shtëpi, familja ime është bashkuar sërish. E di që shumë njerëz po vuajnë nga dhimbjet e zemrës në të njëjtën mënyrë si ndihesha atëherë, kështu që po gjej kohën për të ndarë me ata që kanë nevojë për ndihmë. Këtu janë detajet e Dr Ellen
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    whatsApp: +2349074881619

    AntwortenLöschen
  8. Doktor Dawn premtoi të më ndihmonte të ktheja ish-burrin tim, dhe për habinë time burri im u kthye pas 5 ditësh dhe tani jetojmë së bashku në dashuri dhe lumturi, ai gjithashtu ndihmon miqtë e mi, kontaktoni Dr DAWN për ndihmë: WhatsApp +2349046229159
    *Nëse doni të riktheni ish të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të tërheqni dikë në jetën tuaj.
    *Nëse keni nevojë për ritual pastrimi.
    *Nëse keni nevojë të mbeteni shtatzënë ose të trajtoni infertilitetin.
    *Nëse ju duhet një magji me fat për të fituar.
    *Nëse doni të rivendosni pronën tuaj të vjedhur.
    Kontaktoni me të në WhatsApp: +2349046229159

    AntwortenLöschen
  9. Ekziston një njeri i madh bimor i quajtur DR WALE i cili mund të kurojë virusin e hepatitit B dhe sëmundje të tjera vdekjeprurëse me përdorimin e bimëve natyrore për të kuruar problemet e virusit të hepatitit B. Ai është nga Afrika dhe është një mjek i shkëlqyeshëm dhe gjithashtu mund t'ju shërojë nëse keni problemin dhe sëmundje të tjera vdekjeprurëse dhe këtu është kontakti. WhatsApp +2347054019402 KURE HERPES,KURE KANCERI,KURE HIV/AIDS,KURE HPV. DR WALE gjithashtu mund t'ju ndihmojë të rivendosni martesën tuaj dhe ta bëni shtëpinë tuaj të shkatërruar përsëri të lumtur. mund të kontaktoni DR WALE përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen
  10. Dr. Ellen e mrekullueshme, për të cilën të gjithë kanë folur në internet, më ka ndihmuar gjithashtu të pajtohem. Ai rivendosi marrëdhënien time të prishur dhe më ktheu ish të dashurin. Unë kam qenë zemërthyer për 6 muajt e fundit pasi i dashuri im u nda nga unë, por pasi pashë komentet në internet për Dr.Ellen, isha shumë skeptike ndaj tij siç isha në atë kohë. Ai më tha se çfarë duhej të mblidhja, bëri një magji pajtimi dhe pak para se të mbaronte, i dashuri im më telefonoi duke kërkuar falje dhe tani jemi të lumtur bashkë dhe presim fëmijën tonë të parë. Dua të falënderoj Dr. Ellen për ndihmën e tij të madhe. Nëse keni nevojë për ndihmën e tij, mund ta kontaktoni edhe në emailin e tij. mail: ellenspellcaster@gmail.com ose whatsapp +2349074881619

    AntwortenLöschen
  11. NJË SHQIPTAR I MADH SHQIPTAR DR WALE QË ME NDIHMONI TË KRIJ ISH TË MËJENËS SIM.
    Jam shumë i lumtur të dëshmoj për një magjistar të shkëlqyeshëm që më ndihmoi kur humbi çdo shpresë për t'u bashkuar me ish-të dashurën time që e dua aq shumë. Unë kisha një të dashur që më do shumë, por diçka e tmerrshme ndodhi me marrëdhënien tonë një pasdite kur shoqja e saj që gjithmonë përpiqej të më afrohej, po përpiqej të më detyronte të bëja dashuri me të vetëm sepse ishte xheloze për shoqen e saj që po dilja dhe në skenë e dashura ime sapo hyri dhe ajo mendoi se kishim diçka të veçantë duke bërë bashkë, u përpoqa t'i shpjegoja gjëra që shoqja e saj nuk e bëja gjithmonë këtë gjë, por kurrë nuk e bëja me të armiq të njëri-tjetrit, por ajo kurrë nuk më besoi. Ajo u nda me mua dhe unë u përpoqa herë pa numra për ta bërë atë të më besonte, por ajo kurrë nuk më besoi derisa një ditë dëgjova për DR WALE dhe unë WHATSAPP atë dhe ai m'u përgjigj me aq dashamirësi dhe më ndihmoi të ktheja marrëdhënien time të bukur që tashmë ishte zhdukur për dy muaj. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose
    Dërgojeni me email në: drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen
  12. Am fost frustrat și devastat când soțul meu a cerut divorțul. Apoi l-am contactat pe Dr. DAWN, după ce am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care Dr. DAWN a ajutat atât de mulți oameni să restabilească pacea în căsnicia și relația lor,
    De asemenea, am văzut cum a tratat diferite boli și a ajutat puțini oameni să trateze infertilitatea și am decis să-l contactez pentru ajutor,
    Mi-a promis că mă va ajuta când după ce i-am explicat totul, i-am oferit tot ce mi-a cerut și și-a făcut treaba, acum soțul meu mă iubește atât de mult și mă tratează cu grijă. Casa mea este atât de liniștită și plină de fericire, totul datorită doctorului DAWN,

    Contactați-l dacă în prezent aveți vreo problemă. El este WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    AntwortenLöschen
  13. Martesa ime ishte pothuajse në pikën e fundit kur pashë një koment për një burrë të quajtur Dr. DAWN i cili i ndihmon njerëzit të kthejnë bashkëshortin e tyre dhe e kontaktova për fatin tim që ai bëri një magji pas 24 orësh që i dashuri im u kthye tek unë që atëherë martesa ime ka kam qenë i qëndrueshëm, faleminderit për gjithçka që bëri për mua, mund t'ju siguroj që të kontaktoni me të,
    ai është i aftë me magjitë e mëposhtme:
    * magji dashurie
    * magjitë e martesës
    * magji e parave
    * magji fati
    * Magjitë e tërheqjes seksuale
    * Magjia e kurimit të SIDA-s
    * Shpella e kazinosë
    * Shpellat e mallkuara u hoqën
    * Drejtshkrimi i mbrojtjes
    * Magjia e Lotarisë
    * Magjitë me fat
    * Magjia e fertilitetit
    * Unaza e telekinezës 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    Email: dawnacuna314@gmail.com

    AntwortenLöschen
  14. Unë pothuajse e mora jetën time për shkak të burrit tim që më la dhe ndaloi së marrja e thirrjeve të mia. Ai tha se nuk më do më, unë u përpoqa ta lutem, por ai nuk do të më përgjigjet derisa të bënim një luftë dhe të shpërthehemi për gjashtë muaj, pasi atëherë e kuptoj se nuk mund të largohem pa të. Unë u përpoqa gjithçka e mundshme për ta rikthyer atë, por dështoj. Derisa hasa në këtë njeri të quajtur Dr Wale Online, unë kontaktova me të dhe i thashë gjithçka që ka ndodhur midis meje dhe burrit tim para se të ndahej. Ai më pyeti jo shumë frikë se gjithçka do të jetë mirë përsëri. Ai më tha të paguaj për sendet që do të përdorte në përgatitjen e magjisë së dashurisë për mua dhe unë pagova dhe ndiqja të gjitha këshillat dhe udhëzimet që ai më dha. Pasi më ndihmoi të hedh një magji dashurie dhe ja burri im u kthye brenda një jave. Duke më lypur për falje, unë u befasova aq shumë sa Caster Spell si Dr Wale ende ekziston. Nëse dikush këtu ka nevojë për ndihmë, me gjithë sinqeritetin, kontaktoni Dr Wale sot përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com
    Në të vërtetë ju jeni më i mirë Dr Wale faleminderit që e bëtë shtëpinë time një shtëpi të lumtur përsëri. Unë kurrë nuk mund të ndalem së foluri për ju zotëri. E tij është me të vërtetë një njeri i shkëlqyeshëm që mund ta kontaktoni atë për zgjidhje për çdo lloj problemesh si
    (një) magji e lotarisë
    (dy) ish mbrapa
    (tre) Të mbetet shtatzënë
    (katër) Kurë për çdo lloj sëmundjeje, sëmundje dhe infeksioni
    Dhe shumë të tjerë kontaktojnë këtë njeri të madh sot dhe marrin tuajin
    Problemet zgjidhen 100%

    AntwortenLöschen
  15. Mirëdita të gjithëve, unë jam këtu për të përhapur këtë lajm të mirë në të gjithë botën se si e ktheva ish-bashkëshortin tim. Gjithçka filloi kur im shoq më tradhtoi me një grua tjetër duke mos e ditur se gruaja është magjistare, gruaja magjeps burrin tim që e bëri burrin tim të ndryshojë ndjenjat e tij ndaj meje dhe fëmijëve dhe prishi martesën tonë pesëvjeçare. Isha konfuze dhe e stresuar për shkak të dhimbjeve të të qenit nënë beqare, kështu që thirra një mikeshë dhe i shpjegova sfidat e mia martesore, ajo më udhëzoi dhe më udhëzoi të kontaktoja këtë magjistare të madhe të fuqishme të quajtur DR WALE, Arsyeja kryesore pse ajo udhëzoi kontaktova me DR WALE sepse kohët e fundit ajo ka lexuar disa dëshmi në internet të cilat disa njerëz i kanë shkruar për magjistarin e fuqishëm DR WALE dhe isha shumë i kënaqur dhe vendosa të kërkoja ndihmë prej tij që ai bëri një punë të përsosur. duke bërë një magji mbi burrin tim dhe duke përdorur fuqitë e gruas tjetër që e bëri atë të kthehej tek unë dhe të lutej për falje. Nuk do të ndalem së publikuari emrin e tij në rrjet për shkak të punës së mirë që po bën. Për të gjithë me probleme martesore, çështje divorci, të dashurin e humbur ose ndonjë çështje të lidhur me marrëdhënien, mund të kontaktoni WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen
  16. Faleminderit për gjithçka Dr.Ellen! Pasi ju kontaktova për të më ndihmuar të ndaloja divorcin me burrin tim, burri im ndaloi së paraqitur dokumentet e divorcit dhe gjërat janë shumë më mirë. Siç thatë, i gjithë procesi i divorcit u anulua, gruaja e keqe që shkaktoi probleme në martesën time la burrin tim dhe tani jemi shumë të lumtur së bashku. Unë e ndaj këtë përvojë jetësore me këdo që po përballet me sfida të ngjashme në marrëdhënien e tyre, martesën apo ndonjë çështje tjetër. , mund të kontaktoni Dr Ellen në WhatsApp +2349074881619
    Ajo është e aftë në magjitë e mëposhtme:
    * magji dashurie
    * magjitë e martesës
    * magjitë e parave
    * magjitë e bukurisë
    * Magjitë e fatit
    * Magjitë e tërheqjes seksuale
    * Magjitë e kurimit të SIDA-s
    * Magjitë e lotarisë
    * Mallkimet heqin menjëherë magjitë
    * Magjitë mbrojtëse
    * Parashikimet e Lotarisë
    * Magjitë me fat
    * Magjia e fertilitetit
    * Unaza e telekinezës 💍
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    AntwortenLöschen
  17. Dua të falënderoj Nënën Ellen që e ktheu të dashurin tim me magjitë e saj të dashurisë. Murseli më ndau katër muaj më parë pa asnjë arsye, u përpoqa të arsyetoja me të, por ai më mbylli plotësisht. E doja aq shumë sa nuk munda të bëja asgjë ndërsa ai u largua, qava dhe u bëra një hije e vetes. Por gjithçka ndryshoi dy javë më parë, kur pashë një koment se si Nënë Ellen i ndihmon njerëzit me çështjet e marrëdhënieve dhe martesës, e kontaktova dhe jam i lumtur që e bëra sepse tani i dashuri im është kthyer dhe ai më do edhe më shumë, më premtuar kurrë për të më lënduar sërish. Faleminderit Nënë Ellen për ndihmën tuaj, ju jeni më e mira. Për shikuesit atje që kanë nevojë për ndihmë për marrëdhënien ose martesën e tyre, ju lë me informacionin e kontaktit të Nënës Ellen. Dërgo email ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881616

    AntwortenLöschen
  18. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  19. Ich teile dieses Zeugnis mit Partnern, die in ihren Beziehungen leiden, weil es eine dauerhafte Lösung gibt. Mein Mann hat mich und unsere beiden Kinder drei Jahre lang wegen einer anderen Frau verlassen. Ich habe versucht, nur für meine Kinder stark zu sein, aber ich konnte den Schmerz, der mein Herz plagte, nicht kontrollieren. Ich war verletzt und verwirrt. Ich brauchte Hilfe, also recherchierte ich im Internet und stieß auf eine Website, auf der ich sah, dass Dr. Ellen, eine Zauberin, dabei helfen kann, geliebte Menschen zurückzubekommen. Ich kontaktierte sie und sie sprach ein besonderes Gebet und Zaubersprüche für mich. Zu meiner Überraschung kam mein Mann nach 2 Tagen wieder nach Hause. Also kamen wir wieder zusammen und es herrschte viel Liebe, Freude und Frieden in der Familie. Für Lösungen können Sie sich auch an Dr. Ellen wenden, eine mächtige Zauberin
    1) Freund zurückgeben
    2) Mann oder Frau wieder vereinen
    3) Wenn Sie Albträume haben
    4) Heilung von HIV und Krebs
    5) Kraftvoller magischer Ring
    6) Glückszauber
    7) Besessenheit brechen
    8) Geburts- und Schwangerschaftsprobleme
    9) Glückszahl im Lotto
    E-Mail-Kontakt: ellenspellcaster@gmail.com Sie können ihm auch eine WhatsApp senden +2349074881619

    AntwortenLöschen
  20. Nuk kam parë ndonjë gjë kaq të përsosur si magjia DR WALE, po e shkruaj këtë artikull për të falënderuar DR WALE, magjistarin e fuqishëm që më ndihmoi kohët e fundit të rikthej ish të dashurin tim që më la për një grua tjetër pa asnjë arsye për të kaluarën tetë vjet. Pasi pashë një postim në internet nga një zonjë e quajtur Kate Adams që thoshte se si u ndihmua nga WALE, vendosa gjithashtu ta kontaktoj për ndihmë sepse nuk kisha zgjidhje. Gjithçka që doja ishte që të ktheja të dashurin tim me vete. Pasi kontaktova me DR WALE, më thanë të paguaja për të gjitha materialet e nevojshme për të kryer magjinë që pagova për gjithçka. DR WALE më tha se pas disa javësh burri im do të kthehet me mua. Lajmi i mirë këtu është se pas disa javësh burri im u kthye tek unë. Për habinë time më të madhe, burri im u kthye në shtëpi në gjunjë se unë duhet të gjeja një vend në zemrën time për ta falur, unë u habita dhe u trondita vërtetë kur i dashuri im u gjunjëzua duke u lutur për falje dhe që unë ta pranoja atë. pak shprehje, dhe nuk e di sa të të përcjell vlerësimin tim DR WALE, ti je një Zot i dërguar për të rivendosur një marrëdhënie të prishur, Dhe tani unë jam një grua e gëzuar, DR WALE është përgjigja për të gjitha problemet. Të dhënat e kontaktit të tij janë: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen
  21. Unë jam këtu për të ndarë këtë histori timen e shkurtër. Bëhet fjalë për kompaninë dhe pronat që babai im la pas para se të vdiste. Për shkak se nuk dija shumë për biznesin e tij, disa nga partnerët e tij po planifikonin të më dëbonin nga pronat. Isha konfuz për gjithçka. gjërat filluan të shkojnë keq. Nuk di kujt t'i qaj. Çështja u dërgua në gjykatë, por gjërat duket se po shkonte në favor të tradhtarit tim. tradhtari më tha se nuk do të kem kurrë çfarë të thërras timen se do të më mbyllë. E gjithë kjo më bëri të shkoj në depresion. Kam humbur në të gjitha fushat. por këtu është kthesa e gjithçkaje. një ditë po lexoja në internet dhe kështu u futa në faqen e DR WALE. Në faqen e tij pashë shumë lajme dhe dëshmi të mira për të, se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të fituar një çështje gjyqësore dhe ka bërë shumë gjëra të tjera të mira për njerëzit. Kështu që unë iu afrova atij dhe i shpjegova çdo detaj rreth situatës sime. DR WALE më tha se nuk kisha asgjë për t'u frikësuar për të, më tha gjëra për të bërë dhe gjëra që duhej të paguaja për të cilat bëra pagesën për gjithçka dhe ndoqa udhëzimet. Ndërsa po e shkruaj këtë tani të gjitha pronat dhe kompania më janë kthyer nga gjykata. Nuk e di se si DR WALE e bëri mrekullinë dhe magjinë e tij. Unë jam plotësisht në kontroll të gjithçkaje tani. E gjitha falë DR WALE. Unë ju vlerësoj shumë. Ju mund të kontaktoni DR WALE në WhatsApp/Viber/Telegram të tij: +2347054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen
  22. A keni probleme për të rikthyer ish-dashnorin tuaj, keni probleme martesore, infertilitet, paqëndrueshmëri financiare. Pse po e kufizoni veten në lidhje me ndarjen nga i dashuri/burri/gruaja juaj, është koha që t'i zgjidhni të gjitha problemet tuaja me ndihmën e fuqive të DR WALE PERMANENT SPELL CAST. Jam i specializuar në të gjitha llojet e magjisë si p.sh
    Magji dashurie (për të rikthyer ish të dashurin, burrin ose gruan tuaj)
    Spell Lotarie
    Magji për paratë
    Drejtshkrimi i shtatzënisë
    Drejtshkrimi i punës/kontratës
    Drejtshkrimi i shëndetit
    Magjia e pasurisë
    Fat i mirë Spell
    Drejtshkrimi i Jetës
    Spell shpirtërore
    Bukuria / magjia e formës
    Mashtrimi i magjisë
    Drejtshkrim Fantazi
    Magji për të fituar çështjet gjyqësore
    DR WALE është gjithmonë i gatshëm t'ju ndihmojë të zgjidhni të gjitha problemet tuaja dhe t'ju plotësojë të gjitha dëshirat tuaja të zemrës përmes fuqive të tij magjike.
    DREJTIMI I PËRHERSHËM i tij është 100% i garantuar. Njihuni me të për t'ju ndihmuar të zgjidhni problemet tuaja. Kontaktoni me të në Whatsapp/Viber/Telegram: +2347054019402 ose në email: drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen
  23. Sot ka qenë dita më e lumtur e jetës sime pas një viti trishtimi dhe pikëllimi pa qenë me atë që dua, u përpoqa të bëja të pamundurën për t'u siguruar që ta bëja të lumtur të dashurin tim, por duket se nuk do të funksionojë kurrë mirë, ishte sikur po bëj gjithçka kot, por të gjitha falënderoj DR WALE që erdhi për të ndryshuar të gjitha shqetësimet dhe trishtimet e mia në Gëzimi. E njoha njeriun e madh kur lexova disa komente të mrekullueshme për DR WALE dhe se si ai ka ndihmuar shumë njerëz me problemet e tyre në marrëdhënie. Po lexoja një revistë e cila më pas pashë edhe dëshmi të mëdha të cilat më pas vendosa të mos humbas kohë. U kontaktova me DR WALE dhe i shpjegova të gjitha problemet e mia, ai më tha të mos shqetësohesha, ai më siguroi se gjithçka do të zgjidhej. I besova shumë DR WALE sepse besoj se ai nuk mund të më mashtrojë dhe i dërgova të gjitha të dhënat e mia. Vërtet DR WALE nuk më dështoi kurrë, burri im që më la përgjithmonë një vit më parë u kthye tek unë. Burri im dhe unë kemi jetuar të kënaqur që kur ky magjistar na ribashkoi me magjitë e tij të dashurisë. Faleminderit kaq shumë DR WALE për magjitë tuaja të fuqishme. shprehjet nuk janë të mjaftueshme për të thënë faleminderit. Këtu është WhatsApp/Viber i tij: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen
  24. Zoti e bekoftë DR WALE për punën e tij të mrekullueshme në jetën time, unë isha i ndarë me burrin tim për pesë vjet tani dhe nuk isha i kënaqur që kisha nevojë të ktheja burrin tim sepse jeta e vetmisë ishte shumë e tmerrshme për mua dhe të treve të mi. fëmijë Kërkova për ndonjë magjistar të mundshëm që mund të rikthejë dashnorin dhe më pas takova DR WALE pashë një koment për DR WALE, si i bashkon ai të dashuruarit me magjistarin e tij, kontaktova me të dhe ai më udhëzoi. Unë kërkova zgjidhje, ai filloi ilaçin për magjinë time, kërkoi disa informacione që ia dërgova dhe gjithashtu më tha se duhet të blejmë disa artikuj që magjia të funksionojë për mua dhe të cilat i ndjeva atij paratë pas disa javësh burri im më thërret dhe filloi të më lutet për falje për gjithçka që ndodhi. Jam shumë i lumtur tani që jemi kthyer sërish si një familje për cilindo që mund të ketë nevojë për ndihmën e magjistarit të madh. Mund të kontaktoni WhatsApp: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen
  25. kjo është kiana hebraisht dua t'i njoftoj universit jam i lumtur sot për shkak të dr.akharia magjistarit që ma ktheu burrin tim kur mendova se e humba përgjithmonë. një ditë besnike pashë një seri dëshmish në internet në lidhje me ndihmën që ai u jep atyre me zemër të thyer kështu që vendosa ta kontaktoj për burrin tim i cili më la pa fjalë pasi i tregova të gjitha problemet e mia. ai më siguroi që burri im do të kthehej në shtëpi mua, deri në një moment e besova dhe bëra gjithçka që më kërkoi... për habinë time më të madhe, burri im që kishte refuzuar të më shihte, ai erdhi në shtëpi dhe qau për falje dhe tani jetojmë të lumtur së bashku me shumë dashuri dhe kujdes për të. keni probleme në marrëdhënien tuaj? partneri juaj u nda me ju dhe ju ende e doni atë dhe dëshironi që ai të kthehet? keni probleme me financat tuaja? dr. Dawn acuna, është përgjigja për të gjitha problemet tuaja, kontaktoni me email: dawnacuna314@gmail.comWhatsapp: +2349046229159

    AntwortenLöschen
  26. Dumnezeu să-l binecuvânteze pe DOMNUL LARRY pentru munca sa minunată în viața mea, am fost despărțit de soțul meu timp de trei ani și nu am fost fericit. Trebuia să-mi aduc soțul înapoi, pentru că viața de singură era prea groaznică pentru mine și pentru cei trei copii ai mei. Am căutat orice vrăjitor care ar putea să-mi aducă înapoi soțul și apoi l-am întâlnit ( Lord Larry ) Am văzut atât de multe comentarii despre Lordul Larry cum a adus atât de mulți iubiți înapoi împreună cu vraja lui și a vindecat multe boli. L-am contactat și el m-a ghidat. Am cerut soluție, a început medicamentul pentru vraja mea, a cerut niște informații pe care i le-am trimis și mi-a mai spus că trebuie să cumpărăm niște articole pentru ca vraja să-mi funcționeze și am făcut exact cum mi-a spus el, după 5. zile în care soțul meu m-a sunat și a început să-și ceară scuze pentru tot ce s-a întâmplat și acum sunt foarte fericit că ne-am întors din nou ca familie pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul marelui vrăjitor LORD LARRY. Iată e-mailul: ( DOCTORLARRY268@GMAIL.COM )

    WhatsApp: 09045968228

    AntwortenLöschen
  27. Hej, jam shumë e emocionuar që martesa ime e prishur është rivendosur dhe burri im është kthyer pasi më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër. Pas 8 vitesh martesë, unë dhe bashkëshorti im u grindëm derisa më në fund më la dhe u transferua në Kaliforni për të qenë me një grua tjetër. Ndjeva se jeta ime kishte mbaruar dhe fëmijët e mi mendonin se nuk do ta shihnin më babanë e tyre. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët, por dhimbjen që më torturonte zemrën nuk e kontrolloja dot. Zemra ime ishte plot shqetësime dhe dhimbje, sepse isha vërtet e dashuruar me burrin tim. Unë mendoj për të çdo ditë dhe natë dhe gjithmonë dëshiroj që ai të kthehet tek unë. Isha shumë i mërzitur dhe kisha nevojë për ndihmë. Kështu që kërkova ndihmë në internet dhe hasa në një faqe interneti që thotë whitemagicmaster. , Kështu që u ndjeva sikur duhej të provoja. E kontaktova dhe ai më tha se çfarë të bëja dhe e bëra, më pas ai bëri një (magji dashurie) për mua. 28 orë më vonë bashkëshorti im më thirri vërtet dhe më tha se më mungonte shumë unë dhe fëmijët. Kaq e pabesueshme!! Kështu ai u kthye me dashuri dhe gëzim në të njëjtën ditë dhe kërkoi falje për gabimin e tij dhe për dhimbjen që më kishte shkaktuar mua dhe fëmijëve. Pastaj, që nga ajo ditë, martesa jonë ishte tani më e fortë se më parë, e gjitha kjo falë whitemagicmaster. Ai është kaq i fuqishëm dhe vendosa të ndaj historinë time në internet se whitemagicmaster është një magjistar i vërtetë dhe i fuqishëm. Unë gjithmonë do të lutem që ai të jetojë një kohë të gjatë për të ndihmuar fëmijët e tij në kohë të vështira kur ju jeni këtu dhe keni nevojë që ish-i juaj ose burri juaj është transferuar te një grua tjetër, mos qani, kontaktoni tani këtë magjistar të fuqishëm. Këtu është kontakti i tij: Dërgo email në: dawnacuna314@gmail.com. Whatsapp: 09046229159

    AntwortenLöschen
  28. Isha shumë i frustruar kur burri im më la dhe më bllokoi në të gjitha mediat sociale, qaja gjithë ditën dhe natën, nuk ishte e lehtë për mua derisa pashë shumë dëshmi se si DR DAWN i ndihmoi ata të rivendosnin partnerët e tyre, marrëdhëniet. , martesat dhe gjithashtu shërova shumë sëmundje, u ndriçova pak dhe e kontaktova në Whatsapp, i shpjegova situatën time dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, më tha çfarë të bëja dhe bëra pikërisht atë që më kërkoi. në 48 orë pasi burri im filloi të më dërgonte mesazhe me mesazhe duke më kërkuar ta falja, ai tha se nuk do të më zhgënjejë më dhe ne kemi jetuar së bashku në paqe dhe lumturi, në fakt martesa jonë ka qenë një nga më të mirat në vend. , të gjitha falënderimet për DR DAWN:
    Kontaktoni atë për ndihmë nëse keni nevojë: dawnacuna314@gmail.com

    Whatsapp: +2349046229159

    AntwortenLöschen
  29. Am fost atât de frustrat când soțul meu m-a părăsit și m-a blocat pe toate rețelele de socializare, am plâns toată ziua și noaptea, nu mi-a fost ușor până când am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care DR LARRY i-a ajutat să-și refacă partenerii, relațiile. , căsătorii și, de asemenea, vindecat multe boli, am fost puțin luminat și l-am contactat pe Whatsapp, i-am explicat situația mea și mi-a promis că mă va ajuta, mi-a spus ce să fac și am făcut exact ce mi-a cerut să fac, în 48 de ore după tot ce soțul meu a început să-mi trimită mesaje de masaj în care să-mi ceară să-l iert, a spus că nu mă va mai dezamăgi niciodată și am trăit împreună în pace și fericire, de fapt căsnicia noastră a fost una dintre cele mai bune din țară. , toată ziua de mulțumire către DR LARRY:
    Contactați-l pentru ajutor dacă aveți nevoie: DOCTORLARRY268@GMAIL.COM

    Whatsapp: +2349045968228

    AntwortenLöschen
  30. isha aq i dëshpëruar dhe i stresuar sa kisha frikë se do të përfundoja në spital për shkak të gjithë stresit dhe depresionit, derisa një ditë po kërkoja në internet këshilla për të rikthyer të dashurin tim sepse e dua dhe kujdesem shumë për të dhe Unë thjesht dua që ne të jemi bashkë si çift dhe dua që ne të zgjasim përgjithmonë, Pastaj gjeta një magjistar të fuqishëm të quajtur LORD DAWN se si ai zgjidhi kaq shumë probleme marrëdhëniesh dhe shëroi kaq shumë sëmundje, pastaj kontaktova me të në Whatsapp, LORD DAWN më tha se i fejuari im do të kthehet tek unë midis 24 orësh pasi ai magjepsi atë, nuk e besova kurrë derisa i fejuari im më thirri në telefon dhe më tha se ai dëshiron që ne të kthehemi dhe të jetojmë të lumtur së bashku përgjithmonë dhe tani jemi së bashku në paqe dhe në lumturi, jam kaq i lumtur tani që Zoti AGI më ndihmoi t'i ktheja financat e mia. Faleminderit shumë LORD DAWN gjithashtu mund t'ju ndihmojë nëse keni ndonjë problem marrëdhënieje ose sëmundje, kontaktoni atë në Whatsapp: +2349046229159
    Email:  dawnacuna314@gmail.com

    AntwortenLöschen