Donnerstag, 9. September 2021

Hajdin Morina: DEKALOGU I TAHIRIT

Poeti Hajdin MORINA


DEKALOGU I TAHIRIT

(mikut tim Tahir Desku në vigjilje të 64-vjetorit të lindjes)

1.
Mosni bre!
mosni, njerëzit e mi,
unë vërtet piva raki,
është e vërtetë,
por unë nuk piva djersë.

2.
Mos thoni Tahiri pinte raki,
por thoni Tahiri bëri punë
të mos ishte Kosova burg.

3.
Thoni Tahiri bëri luftë
të kenë fëmijët diell e yje më shumë.

4.
Mos thoni bre
Tahir Desku pinte raki,
por thoni ka bërë poezi,

5.
Thoni Tahiri e ka shtruar tokën me dashuri
dhe qiellin e ka mbështjellë me poezi.

6.
Mos thoni ai pinte raki,
sepse unë ende e pi të shkretën lumë
kur lindim pak e vdesim shumë.

7.
Thoni Tahiri është atje lart,
vëlla i shqiponjave
në llogore në mal.

8.
Mos thoni se vdiqa në ndonjë dhjetor,
kur atdheu është pa borë
por thoni se një hënë e huaj më la pa sy
e nuk pashë asgjë, për besë,
as Kronin e Mbretit,
as gropën e lotëve të jeniçerit
dhe ende nuk e di a vdiqa kaq i ri.

9.
Mos thoni, bre, Tahir Desku nuk shkruan më,
sepse ua kam borxh shokëve të luftës
edhe një varg t’ri, edhe një këngë t’re.

10.
Mosni, të dashurit e mi, mosni o njerëz!
Të paktën, ti Drenica ime,
ti mos hesht

12 Kommentare:

  1. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, të gjitha shpresat u humbën. Mendova se nuk do ta takoja më kurrë burrin tim sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për të arritur tek ai. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova Dr. Dawn. Tani, unë i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë në 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lypte 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe ai më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi për të dashurit tuaj.
    *nëse doni të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    AntwortenLöschen
  2. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe vajzën tonë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Më duhej një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe gjeta një faqe ku pashë që Dr Ediomo një magjistar, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ai bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ediomo, një magjistar i fuqishëm për zgjidhje

    1) Kthehu i dashuri

    2) Ribashkoni burrin ose gruan

    3) Nëse keni pela të natës

    4) Kurë për HIV dhe Hepatit

    5) Unaza e fuqishme magjike

    6) Magji për fat të mirë

    7) Thyerja e obsesionit

    8) Infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë.

    WhatsApp: +2349132180420/

    +2348155926512

    Email: drediomo77@gmail.com

    AntwortenLöschen
  3. Kam lexuar disa dëshmi për një magjistar dashurie të quajtur DR DAWN se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të rikthyer ish të dashuruarit e tyre brenda 48 orëve, Sinqerisht, thjesht po mendoja nëse kjo ishte e vërtetë dhe nëse ky njeri mund të ndihmonte vërtet të kthente të dashurin tim të cilin Unë dua shumë. Vendosa të kontaktoj sepse e dua shumë të dashurin tim dhe kemi nja dy muaj që jemi ndarë. Më ka marrë shumë malli për të, kam provuar të gjitha mënyrat e tjera për ta rikthyer, por nuk kam mundur. Unë kontaktova me DR DAWN dhe ai më tha se ish-i im do të kthehet tek unë në 48 orët e ardhshme.
    Për habinë time, ish i dashuri im u kthye pikërisht pas 48 orësh, e gjitha kjo falë Dr DAWN,
    Ai gjithashtu mund t'ju ndihmojë me
    *Spell për të mbetur shtatzënë.
    *Magji për t'u ribashkuar.
    *Shëroni çdo sëmundje.
    * magji për fat të mirë.
    *Magji për pasuri.
    Dhe të tjerët.
    Kontaktoni me të përmes: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    AntwortenLöschen
  4. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha me ish-të dashurin tim, isha aq i traumatizuar pa trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të fuqishëm, doktor Ediomo. , pasi i tregova për situatën time ai bëri gjithçka që ishte e mundur për të parë të dashurin tim të kthehej tek unë. Në fakt, pasi bëri magji, ish i dashuri im u kthye tek unë në më pak se 48 orë. Ish i dashuri im është kthyer duke u lutur dhe duke më premtuar se nuk do të më lërë më. 3 muaj më vonë u fejuam dhe u martuam dhe jemi të lumtur bashkë. Nëse keni edhe ju të njëjtën situatë ose situata të tjera sfiduese. Kontaktoni Dr Ediome. Ai është shumë i fuqishëm në marrëdhëniet e tij;
    * magji dashurie
    * magjitë e tërheqjes
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    * Fito çështjen gjyqësore
    * magji për t'i bërë debitorët të paguajnë menjëherë
    *thyen obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    * infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    * magji llotarie
    * magjitë e fatit
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shumë zotëri që ma ktheve përsëri ish të dashurin tim email-in tuaj: drediomo77@gmail.com ose telefononi/whatsapp: +2349132180420

    AntwortenLöschen
  5. One of my daughters was diagnosed with cancer 2 years ago and was taken to different hospitals for treatment, but the cancer didn't go away, it made me so mad and upset that I almost lost my mind thinking how am I going to lose my child😢. Until the last, my husband's friend recommended Dr. Ellen, a powerful spiritual doctor in West Africa. I was skeptical at first, but then I was on the verge of losing my daughter, so I contacted Dr. Ellen. He was honest and welcoming so I told him the situation. Dr Ellen helped me and now my daughter is cancer free. I am the happiest mother and I thank God for helping me through Dr. Ellen. I promise him that I will continue to testify to everyone about his good work. Here is Dr. Ellen's contact for those who may need help.
    Whatsapp: +2349132180420

    AntwortenLöschen
  6. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    AntwortenLöschen
  7. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe hasa në një faqe ku pashë që Dr Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje
    1) Magjitë e dashurisë
    2) Kthehu i dashuri
    3) Ribashkoni burrin ose gruan
    4) Nëse keni pela të natës
    5) Kurë për HIV dhe kancer
    6) Unaza e fuqishme magjike
    7) Magji për fat të mirë
    8) Thyerja e obsesionit
    9) Problemet e lindjes dhe shtatzënisë Kontaktoni EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp saj +2349074881619

    AntwortenLöschen
  8. Unë dua të ndaj dëshminë time me ata që vuajnë nga palët e treta në martesën e tyre. Burri im filloi të shihte një vajzë nga blloku tjetër, unë u përballa me të për të lënë vetëm burrin tim, ajo nuk më dëgjonte dhe im shoq nuk pushonte së shkuari tek ajo edhe pasi u grindëm. Gradualisht burri më la për të njëjtën vajzë, isha aq i frustruar sa doja të divorcohesha nga burri, sepse martesa nuk funksiononte më. Derisa pashë një koment për Dr. Ellen, se si ajo i ka ndihmuar njerëzit me marrëdhëniet e tyre dhe çështjet e martesës. Unë iu afrova asaj dhe ajo më ndihmoi të shfaq dashurinë edhe një herë në jetën time, burri im është kthyer në shtëpi, familja ime është bashkuar sërish. E di që shumë njerëz po vuajnë nga dhimbjet e zemrës në të njëjtën mënyrë si ndihesha atëherë, kështu që po gjej kohën për të ndarë me ata që kanë nevojë për ndihmë. Këtu janë detajet e Dr Ellen
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    whatsApp: +2349074881619

    AntwortenLöschen
  9. Am fost frustrat și devastat când soțul meu a cerut divorțul. Apoi l-am contactat pe Dr. DAWN, după ce am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care Dr. DAWN a ajutat atât de mulți oameni să restabilească pacea în căsnicia și relația lor,
    De asemenea, am văzut cum a tratat diferite boli și a ajutat puțini oameni să trateze infertilitatea și am decis să-l contactez pentru ajutor,
    Mi-a promis că mă va ajuta când după ce i-am explicat totul, i-am oferit tot ce mi-a cerut și și-a făcut treaba, acum soțul meu mă iubește atât de mult și mă tratează cu grijă. Casa mea este atât de liniștită și plină de fericire, totul datorită doctorului DAWN,

    Contactați-l dacă în prezent aveți vreo problemă. El este WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    AntwortenLöschen
  10. Unë ndaj dëshminë time me të gjithë ata që kanë nevojë për ndihmë në marrëdhënien e tyre dhe dua të falënderoj Raegan Paige që më ndihmoi të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë e emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani, në fakt magjia jote e dashurisë është 100% e garantuar dhe nuk ka efekte anesore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju rekomandoj të kontaktoni Raegan Paige për magji dashurie prej saj. Ju siguroj se magjia e saj e dashurisë mund të rregullojë një marrëdhënie të prishur dhe të rregullojë çdo problem sa hap e mbyll sytë. Këtu janë informacionet e kontaktit të Raegan Paige. Email: raeganpaige59@gmail.com
    WhatsApp: +2349132180420

    AntwortenLöschen
  11. Dua të falënderoj Nënën Ellen që e ktheu të dashurin tim me magjitë e saj të dashurisë. Murseli më ndau katër muaj më parë pa asnjë arsye, u përpoqa të arsyetoja me të, por ai më mbylli plotësisht. E doja aq shumë sa nuk munda të bëja asgjë ndërsa ai u largua, qava dhe u bëra një hije e vetes. Por gjithçka ndryshoi dy javë më parë, kur pashë një koment se si Nënë Ellen i ndihmon njerëzit me çështjet e marrëdhënieve dhe martesës, e kontaktova dhe jam i lumtur që e bëra sepse tani i dashuri im është kthyer dhe ai më do edhe më shumë, më premtuar kurrë për të më lënduar sërish. Faleminderit Nënë Ellen për ndihmën tuaj, ju jeni më e mira. Për shikuesit atje që kanë nevojë për ndihmë për marrëdhënien ose martesën e tyre, ju lë me informacionin e kontaktit të Nënës Ellen. Dërgo email ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881616

    AntwortenLöschen
  12. FRESH FULLZ AVAILABLE

    USA|UK|CANADA
    Recent Spammed & Legit info
    Guaranteed results & verified
    Available in bulk quantity

    For Order & Details
    ||||||||||||||||||||||||||||||||||

    (at) leadsupplier | (at) killhacks -> TeleG
    (at) killhacks | 752822040 -> I C Q
    hacksp007 @ DNMX . org -> E mail
    (at) peeterhacks -> Skype

    Young Age SSN DOB Fullz 2002-2014
    High Credit Scores Pros
    SSN DOB DL ADDRESS
    SIN DOB DL ADDRESS
    NIN DOB DL ADDRESS
    Real DL|ID Front & Back with Selfie
    Real Passport Photos
    CC with CVV with DOB & Billing Address
    Cloning Card Dumps Track 101 & 202 with Pin
    Fullz for Tax Return & Benefits
    UberEats|DoorDash|SBA|PUA|UI|KYC Filling Fullz
    Bulk quantity available of all States

    Tools|Tutorials|Guides are also available for:
    Carding|Loan|Scripting|Spamming|Hacking

    SMTP|RDP|BRUTES|SHELLS
    C-PANEL's|Web-Mailers
    Bulk SMS|Email Sender
    High Quality Combos

    & Many other stuff we're offering.
    Feel free to contact us

    AntwortenLöschen