Freitag, 24. Mai 2013

Hajdin Morina: FJALA E TAHIRIT

Hajdin Morina

FJALA E TAHIRIT
(Poetit Tahir Desku në 53-vjetorin e lindjes)

Ju edhe tash
Pasi jam bërë dhe i dheut tim
Thoni Tahiri e pinte rakinë

Unë nuk pija si të tjerët
Gjak djersë dhe ujë të zi
Tahir Desku pinte raki
Bënte poezi liri Shqipëri

Bëra punë
Të mos kishte fare muzg e burg
Yje të ketë bota diell dhe yje
Pa fund pa fund

Tokën jua shtrova me dashuri
Qiellin jua mbështolla me poezi

Kur nga zjarri i Drenicës sime
Qielli u ngjit më lart
U bëra vëlla i shqiponjave
Në llogore në mal

Nuk isha mësuar me Liri
Atë natë hënës a dikujt tjetër
Ia kish marrë syrin vdekja
Dhe vdiqa kaq i ri nuk e di

Ju edhe tash vini veshin mbi varr
Në mos Tahiri po pi raki
Në mos Tahiri po bën Shqipëri

Tahir Desku pinte raki
Se nuk pinte gjak djersë ujë të zi

As mbi letër as mbi shkëmb
Nuk mund të shkruaj më
Drenica ime mos më lë
Krisja pushkës poezisë sime
Mbështjellë me zjarrin tënd
Me të tuat gjëmime
Drenica ime

Ju edhe tash
Pasi jam bërë dhe i dheut tim
Thoni Tahiri e pinte rakinë

Tahir Desku pinte raki
Se nuk pinte gjak e djersë
As ujë të zi
 

1 Kommentar:

  1. Nëse po luftoni me ndonjë problem shëndetësor apo infeksioni nuk është fundi i jetës suaj, pse të mos kontaktoni një mjek bimor për kurim Dr.DAWN ka kura bimore dhe zgjidhje të përhershme për të gjitha problemet tuaja shëndetësore. rekomandojeni atë tek ju sot vetëm sepse unë kam përdorur edhe ilaçin e tij bimor dhe ka funksionuar në mënyrë të përsosur në problemin tim shëndetësor, në fakt mund të shpëtoni veten nga dhënia e parave tuaja të fituara me mund tek mashtruesit nëse mund të kontaktoni DR. DAWN sot për produkte bimore kurë origjinale dhe të Përhershme. Ju lutemi, ndihmoni të ndani këtë postim për të shpëtuar veten dhe të dashurit tuaj. DR. DAWN është e specializuar në këto fusha, Suplemente bimore të përhershme për ankthin dhe depresionin, HIV/AIDS, Diabet, Epilepsi, Gjak, Kanceri, HPV, ALS, herpes etj. Email: dawnacuna314@gmail.com .
    Whatsapp: +3550685677099 /
    +2349046229159

    AntwortenLöschen