Freitag, 24. Mai 2013

ME NDIHMONI ME MATERIALE PER POETIN TAHIR DESKU

Edhe nje here

ME NDIHMONI ME MATERIALE PER POETIN TAHIR DESKU

Te dashur miq, jam duke punuar nje blog ne shenj respekti per mikun e poetin Tahir Desku dhe kam shume nevoje qe te me ndihmoni me materiale. E kam kerkuar ndihmen tuaj edhe me pare. Me jan pergjigjur miqte Prend Buzhala, Biser Mehmeti, Sabit Zeneli, Iamet Krasniqi etj. Prend Buzhal mi ka derguar te gjitha shkrimet qe i ka bere per Tahir Deskun, kurse miku tjeter Biser Mehmeti ma ka derguar komplet librin e Tahirit „Prejardhja e dashurise“ te daktilografuar dhe te gatshem per ta vendosur ne blog. Kesisoj, edhe miku  Sabit Zeneli ma ka deguar librin „Engjët e lirisë“.

Keto materiale i kam vendosur ne blog, por per shkak te nje defekti ne kompjuter, me jan shlyer disa materiale tjera qe mi kann derguar miqte dhe disa foto.

Ndaj ju lutem, me nihmoni perseri. Kam nevoje per foto te poetit te njere, per librat tjere , per shkrimet qe jan bere per krijimtarin e tij, per ndonje kujtin tuajin per Tahirin. Me nje fjale, gjithçka për Tahir Deskun.  Njeheresh, kerkoj edhe ndihmen e familjes s poetit qe te me dergojne foto apo ndonje material tjeter.

Materialet mund te mi dergoni ne adresen elektronike :  albplanet@hotmail.com
Nese dergoni materiale me njoftoni menjehere edhe permes Facebok-ut.

Sekendejmi, ju njoftoj sekam punuar me perkushtin dhe  blogu kushtuar mikut dhe poetit Tahir Desku ka filluar ta marre te mbaren dhe mund ta vizitoni ne kete adrese:  http://tahirdesku.blogspot.com/ 

Me shume respekt,
Haxhi Muhaxheri
24.05.2013

4 Kommentare:

  1. Nëse po luftoni me ndonjë problem shëndetësor apo infeksioni nuk është fundi i jetës suaj, pse të mos kontaktoni një mjek bimor për kurim Dr.DAWN ka kura bimore dhe zgjidhje të përhershme për të gjitha problemet tuaja shëndetësore. rekomandojeni atë tek ju sot vetëm sepse unë kam përdorur edhe ilaçin e tij bimor dhe ka funksionuar në mënyrë të përsosur në problemin tim shëndetësor, në fakt mund të shpëtoni veten nga dhënia e parave tuaja të fituara me mund tek mashtruesit nëse mund të kontaktoni DR. DAWN sot për produkte bimore kurë origjinale dhe të Përhershme. Ju lutemi, ndihmoni të ndani këtë postim për të shpëtuar veten dhe të dashurit tuaj. DR. DAWN është e specializuar në këto fusha, Suplemente bimore të përhershme për ankthin dhe depresionin, HIV/AIDS, Diabet, Epilepsi, Gjak, Kanceri, HPV, ALS, herpes etj. Email: dawnacuna314@gmail.com .
    Whatsapp: +3550685677099 /
    +2349046229159

    AntwortenLöschen
  2. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe hasa në një faqe ku pashë që Dr Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje
    1) Magjitë e dashurisë
    2) Kthehu i dashuri
    3) Ribashkoni burrin ose gruan
    4) Nëse keni pela të natës
    5) Kurë për HIV dhe kancer
    6) Unaza e fuqishme magjike
    7) Magji për fat të mirë
    8) Thyerja e obsesionit
    9) Problemet e lindjes dhe shtatzënisë Kontaktoni EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp saj +2349074881619

    AntwortenLöschen
  3. Martesa ime ishte pothuajse në pikën e fundit kur pashë një koment për një burrë të quajtur Dr. DAWN i cili i ndihmon njerëzit të kthejnë bashkëshortin e tyre dhe e kontaktova për fatin tim që ai bëri një magji pas 24 orësh që i dashuri im u kthye tek unë që atëherë martesa ime ka kam qenë i qëndrueshëm, faleminderit për gjithçka që bëri për mua, mund t'ju siguroj që të kontaktoni me të,
    ai është i aftë me magjitë e mëposhtme:
    * magji dashurie
    * magjitë e martesës
    * magji e parave
    * magji fati
    * Magjitë e tërheqjes seksuale
    * Magjia e kurimit të SIDA-s
    * Shpella e kazinosë
    * Shpellat e mallkuara u hoqën
    * Drejtshkrimi i mbrojtjes
    * Magjia e Lotarisë
    * Magjitë me fat
    * Magjia e fertilitetit
    * Unaza e telekinezës 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    Email: dawnacuna314@gmail.com

    AntwortenLöschen
  4. Faleminderit për gjithçka Dr.Ellen! Pasi ju kontaktova për të më ndihmuar të ndaloja divorcin me burrin tim, burri im ndaloi së paraqitur dokumentet e divorcit dhe gjërat janë shumë më mirë. Siç thatë, i gjithë procesi i divorcit u anulua, gruaja e keqe që shkaktoi probleme në martesën time la burrin tim dhe tani jemi shumë të lumtur së bashku. Unë e ndaj këtë përvojë jetësore me këdo që po përballet me sfida të ngjashme në marrëdhënien e tyre, martesën apo ndonjë çështje tjetër. , mund të kontaktoni Dr Ellen në WhatsApp +2349074881619
    Ajo është e aftë në magjitë e mëposhtme:
    * magji dashurie
    * magjitë e martesës
    * magjitë e parave
    * magjitë e bukurisë
    * Magjitë e fatit
    * Magjitë e tërheqjes seksuale
    * Magjitë e kurimit të SIDA-s
    * Magjitë e lotarisë
    * Mallkimet heqin menjëherë magjitë
    * Magjitë mbrojtëse
    * Parashikimet e Lotarisë
    * Magjitë me fat
    * Magjia e fertilitetit
    * Unaza e telekinezës 💍
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    AntwortenLöschen